سوينسوين، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

ناز ببه

مادر که می شوی ...

1392/5/20 10:05
نویسنده : ستاره
182 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی میفهمی که یه روخ دیگه تو بدنت داره برا به دنیا اومدن پرورش پیدا میکنه به همه کارات شک میکنی و می ترسی نینیت طوریش بشه

خواب و یداریت هم به فکر اونی

نی نیه خوشگلم سلنای گلم داری دایم تو دلم غلط میزنی و جدیدا با دست زدن به جایی که بهش تکیه دادی می تونم اعضای کوچولوتو حس کنم مثل زانوهات که به دلم میچسبه

وقتی باباییت لمست میکنه لگدات محکمتر میشه و باباییت میگه دخملم داره والیبال بازی میکنه

چند روز پیش یه فیلم عاشقانه میدیدیم و من با حسرت گفتم یکی هم اینطوری میاد دختر مارو با خودش میبره و باباییت یه غصه بزرگ دلشو گرفت و گفت به هیچ کس نمیدمش به هیچکس

خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز ببه می باشد