سوينسوين، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

ناز ببه

روزشماری ...

1392/7/7 10:19
نویسنده : ستاره
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم دیگه دارم هر روز رو برا اومدنت لحظه شماری میکنم

اونقدر برا اومدنت هیجان زده ایم که نگو ، منو بابات هی میشینیم و درباره اینکه بعد اومدن چطور می خوتی بخوابی و پاشی حرف میزنیم ، بابا میگه مذارمش رو سینم و انوقدر نازش میکنم تا خوابش بره قلب, من لحظه لحظه به تو شیر دادنم رو تصور میکنم لحظه ای که شیر میخوری و شیر از کنار لبات سرریز میشه و یا لحظه ای که می خوای پاهات رو تو هوا بگیری و میک بزنی ماچیا اینکه بغلت کنم موقع فیلم دیدنو خواب پیش منو باباییت بخوابی ...فرشته

هر لحظه مون با این افکار میگذره ...

تازگی ها زانوهای نازت از شکمم میزنه بیرون و من نازشون می کنم و تو خوشت میاد هر لحظه ای که دارم تو رو تو دلم حس مسکنم برامون لذتبخشه ...

دختر نازم منتظرتیم ...بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
3 آبان 92 2:04
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک برایت روزهای زیبای بی پایان را آرزو دارم
توت فرنگي
3 آبان 92 12:03
سلام من امروز از متولدين امروز وبلاگتونو پيدا كردم حتما الان ني ني نازتون به دنيا اومده چشمتون روشن از اسم وبلاگ معلومه كه تركي بلدين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز ببه می باشد