سوينسوين، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

ناز ببه

سوين گلم ...

1392/10/26 11:39
نویسنده : ستاره
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم

ميدونم مدتهاست چيزي ننوشتم و يهو با يه عالمه حرف اومدم

راستش الان كه اينو مينويسم مثل پيشي از توي پتو داري نگاهم ميكني و غر غر ميكني

الان 45 روزته و خوشگل ترين موجودي هستي كه تا حالا ديدم

عزيزم ميشه به بابات ميگفتم تو عجله داري و زودتر از روزي كه خانم دكتر گفته به دنيا مياي همونطور هم شد وقت زايمان طبيعي من 4 آبان بود و تاريخ خانم دكتر 23 مهر ولي تو بدو بدو روز بعد تولد مامانيت بدنيا اومدي يعني 14 مهر ماه اونم با چه ماجرايي.

عشق من اسمتو بابايي گذاشت سوين چون تو برامون شروع يه زندگي متفاوت با يه دنيا شادي هستي مثل اسم قشنگت و از وقتي اومدي همه چيز عوض شده

برات مفصل خاطره اومدنتو مينويسم به همين زودي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امید من
27 اسفند 92 6:03
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog.com ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
امید من
27 اسفند 92 6:05
دسر موز و بادام؛ پر از انرژی برای کودکان ورزشکار! ________________________________________ اگر کودکان علاقه‌ای به خوردن موز یا بادام ندارد، شاید با این روش بتوانید با یک تیر دو نشان بزنید! با ما همراه باشید... ________________________________________ مواد لازم: بادام کوبیده شده یک سوم فنجان آب سرد یک چهارم فنجان موز 4 عدد بزرگ روغن گیاهی 1 قاشق غذاخوری روش تهیه: * بادام‌ها را داخل یک بشقاب بزرگ بریزید. * پوست موزها را بکنید و آن‌ها را به سه قسمت برش بزنید. سطح موزها را با استفاده از برس‌های مخصوص شیرینی پزی تمیز کنید تا صاف و یکنواخت شوند و بعد با استفاده از کمی آب سرد سطح آن‌ها را پاک کنید. سپس آن‌ها را در بادام بغلتانید تا سطح آن‌ها کاملاً با بادام پوشانده شود. * روغن را داخل یک ماهیتابه نچسب، روی حرارت ملایم - مایل به زیاد- داغ کنید و موزها را به مدت 3 الی 4 دقیقه سرخ نمایید. طوری که دور تا دور آن‌ها به طور یکنواخت طلایی رنگ شود. سپس آن‌ها را روی دستمال‌های حوله‌ای بگذارید تا روغن آن‌ها گرفته شود. * موزها را داخل ظرف بچینید و با کرم یا خامه سرو نمایید. نوش جان!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز ببه می باشد